Konstrukcja nowej opony DuraTrac zawiera wiele innowacyjnych rozwiązań polepszających właściwości jazdy off-road. Na przykład opracowana przez Goodyear technologia TractiveGroove zapewnia lepszą trakcję w grząskim błocie i na śniegu. Z kolei nowa kombinacja ustawionych pod ostrym kątem centralnych bloków bieżnika i zygzakowatych mikro-rowków gwarantuje lepszą stabilność boczną oraz trakcję na drogach mokrych i zaśnieżonych.
Ponadto oponę można wyposażyć w metalowe kolce. Samoczyszczące, ustawione stopniowo bloki na barkach opony oraz tysiące mini-krawędzi pomagają oponie zachować trakcję w terenie oraz pewność prowadzenia i trakcję na śniegu.
Nowa DuraTrac została stworzona w oparciu o specjalny rodzaj kauczuku, który zwiększa odporność bloków bieżnika na odpryskiwanie, pękanie oraz rozdarcie, zwłaszcza przy dużych obciążeniach i podczas holowania. Do tego opona posiada blokadę obręczy, która zapobiega ślizganiu się kół dla optymalnego ich wyważenia przez cały okres życia opony. Opona posiada także wbudowaną ochronę obręczy, zapobiegającą jej przypadkowemu uszkodzeniu, np. przy uderzeniu w kamień, czy krawężnik.
Opona Goodyear Wrangler DuraTrac dostępna jest w siedmiu najbardziej popularnych rozmiarach. Przewidziano możliwość montażu w autach 4x4 takich marek, jak Land Rover, Mercedes, Nissan, Toyota, Jeep, Hummer i wielu innych.
Dostępne rozmiary Wrangler DuraTrac
31X10.50R15LT 109Q OWL*
LT235/75R15 104/101Q OWL
LT245/75R16 120/116Q OWL
LT265/75R16 112/109Q OWL
LT285/75R16 126/123P OWL
LT265/70R17 112/109Q OWL
LT315/70R17 121/118Q BSL**
* Biały kontur liter
** Czarne litery z boku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?