Na realizację całego zadania będzie miała 270 dni. W tym czasie będzie także musiała uzyskać wszelkie zgody na realizację. Zadanie podzielone jest na trzy etapy: - wzmocnienie konstrukcji hali (w tym przypadku dokumentacja ma być gotowa 90 dni od podpisania umowy), przebudowę istniejących obiektów i przedstawienie koncepcji rozbudowy zajezdni obejmującej budowę toru objazdowego oraz wybudowanie budynku warsztatowo biurowego.
- Do przetargu przystąpiło 6 oferentów. Za wykonanie prac zwycięzca przetargu otrzyma 633 tys. złotych - tłumaczy Dariusz Wołoszczuk, główny specjalista ds. promocji i informacji Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego. - Gruntowna przebudowa zajezdni planowana jest w przyszłej perspektywie unijnej.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. W zakresie opracowania zamawianego projektu znalazła się budowa czwartej hali postojowej, budowa toru objazdowego oraz korekta łuków torowiska przed zajezdnią
Na Golęcinie jest najstarsza, eksploatowana zajezdnia wybudowana w 1898 roku poza granicami ówczesnego Szczecina. Była pierwszą bazą ery elektrycznej i zastąpiła położoną nieco na południe zajezdnię konną przy ulicy Dębogórskiej.
Wykonawca projektu, firma Systra jest znana w Polsce chociażby z prac projektowych dotyczące Trasy Krasińskiego wraz przeprawą mostową i linią tramwajową w Warszawie czy budowy nowego dworca Łódź Fabryczna. Systra jest także w konsorcjum firm, którą budują linię okólną kopenhaskiego metra, tzw. "Cityringen".
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?