Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Firma ze Szczecina stworzyła markę znaną również poza Polską [ZDJECIA, WIDEO]

Bogna Skarul
Otworzyli 20 sklep, teraz Puccini otwiera nową siedzibę i planuje dalszą ekspansję.

Oficjalne otwarcie nowego centrum biurowo-logistycznego w Skarbimierzycach zaplanowane zostało na piątek (wartość inwestycji to około 16 mln zł). W środę z kolei otworzyli 20 już swój salon firmowy w Polsce (w Sosnowcu w Galerii Factory).

- Planujemy w tym roku otworzyć jeszcze dwa salony, w Galerii Północnej w Warszawie i w galerii we Wrocławiu - mówi Mirosław Kozina, właściciel firmy Puccini. - A pierwszy nasz salon powstał w 2007 roku w warszawskich Złotych Tarasach.

Ponad 10 tys. mkw. magazynów

Do Skarbimierzyc Puccini przeniósł się, bo w dawnej siedzibie w Dobrej było już firmie za ciasno.

- Teraz mamy magazyn o łącznej powierzchni ponad 10 tys. mkw., do tego trzypiętrowy biurowiec o powierzchni 1,5 tys. mkw., a w nim działy projektowania, wzorcownia, studio fotograficzne, showroom i pomieszczenie do testów - mówi Artur Rydzewski, członek zarządu firmy, i przyznaje, że firma odetchnęła trochę, bo choć w tej chwili magazyny zapełnione są zaledwie w 50 procentach, ale nareszcie jest miejsce, które pozwoli firmie śmielej myśleć o rozwoju. - Planujemy nadal rozwijać swoją sieć sprzedaży. Chcemy, aby powstało jeszcze z 40 nowych salonów Puccini w Polsce, przede wszystkim w centrach handlowych.

Produkują w Chinachi we Włoszech

Walizki, torby podróżne i damskie torebki produkowane są w Chinach.

- W tych samych fabrykach, w których powstaje galanteria podróżna dla najsławniejszych światowych marek z tej branży - podkreśla Artur Rydzewski i dodaje, że Puccini korzysta często z tych samych materiałów, co marki z ponadstuletnią tradycją , ale opracowuje własne wzory, a wiele z nich jest zarejestrowanych jako wzory przemysłowe.

Natomiast galanteria skórzana, głównie portfele męskie, produkowane są we Włoszech.

Nowe trendy

- Ostatnio portfele bardzo się zmieniły - mówi Rydzewski o modzie i trendach związanych z produktami firmy. - Klienci chcą, aby było w nich więcej miejsca na karty kredytowe. Natomiast jeśli chodzi o torebki damskie, to klientki szukają torebek w pastelowych kolorach. A kupują walizki przede wszystkim kierując się ceną - dodaje.

Gs24.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński