Eurobank znika z Polski. Co to oznacza dla klientów popularnej placówki?

Justyna Juszczyńska
Justyna Juszczyńska
Eurobank znika z Polski. Co to oznacza dla klientów popularnej placówki?
Eurobank znika z Polski. Co to oznacza dla klientów popularnej placówki? Artur Drożdżak/zdjęcie ilustracyjne
Eurobank znika z polskiego rynku. Wykupił go Bank Millennium. Zmiana ta wejdzie w życie już 1 października 2019 roku. Co to oznacza dla klientów znanego banku?

Eurobank zniknie, a jego klienci automatycznie staną się klientami Banku Milennium. Co to oznacza w praktyce?

Z końcem maja 2019 roku Euro Bank S.A. zmienił właściciela i wszedł do Grupy Banku Millennium. Od 1 października Bank Milennium stanie się stroną umów w miejsce Eurobanku. Z kolei 11 listopada 2019 roku nastąpi połączenie systemów informatycznych obu banków.

Trwa głosowanie...

Czy byłeś klientem EuroBanku?

Klienci eurobanku nie powinni odczuć żadnych negatywnych skutków przejęcia przez Bank Milennium. Z ich punktu widzenia zmieni się zaledwie kilka rzeczy:

  • od 1 października 2019 r. Bank Millennium S.A. stanie się stroną umów o produkty i usługi eurobanku (nie jest wymagane podpisywanie aneksów) oraz administratorem danych osobowych Klientów eurobanku,
  • od 11 listopada 2019 r. będą obowiązywać nowe dane kontaktowe banku: telefony infolinii: (+48) 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40 czynne 24/7 (koszt połączenia wg taryfy operatora), e-mail: kontakt@bankmillennium.pl,
  • od 11 listopada 2019 r. zmieni się także sposób zgłaszania reklamacji: listownie na adres: Bank Millennium S.A., ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa z dopiskiem „Reklamacje”, osobiście w dowolnej placówce Banku Millennium S.A., za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium lub poprzez infolinię - pod numerami telefonu wskazanymi powyżej.

Czytaj także

To się nie zmieni!

Pozostałe kwestie pozostaną bez zmian:

  • numery rachunków osobistych, oszczędnościowych, lokat terminowych, kart debetowych i kredytowych,
  • kody PIN kart debetowych i kredytowych,
  • terminy umowne i odnawialność produktów oszczędnościowych (lokat i rachunków oszczędnościowych),
  • numery rachunków i harmonogramy spłat rat kredytów i pożyczek gotówkowych, kredytów ratalnych i kredytów hipotecznych udzielonych w złotych,
  • limity kredytowe w koncie osobistym - utrzymany zostaje 10-dniowy okres bezodsetkowy,
  • terminy spłaty i generowania zestawień transakcji oraz długość okresu bezodsetkowego dla karty kredytowej,
  • opłaty i prowizje - połączenie banków nie wpłynie na ich podwyższenie,
  • identyfikatory (loginy) do serwisów bankowości internetowej,
  • zakres ochrony ubezpieczeniowej świadczonej w ramach już zawartych umów,
  • program premiowy Codziennie Zyskuję dla dotychczasowych uczestników.

Klienci eurobanku muszą jednak pamiętać, że w dniach 8-10 listopada 2019 roku nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnej eurobanku poprzedzająca ich wyłączenie. Operacje bankowe planowane na ten termin należy więc zaplanować z wyprzedzeniem.

WAŻNE!!!

Logotypy eurobanku w placówkach znikną i zostaną oznaczone Bankiem Milennium od 11 listopada 2019 roku. Od tego dnia klienci będą mogli także korzystać z bezpłatnej wypłaty gotówki w bankomatach Banku Milennium. 11 listopada byłym już klientom eurobanku zostanie także udostępniony system bankowości internetowej i aplikacja mobilna Banku Millennium.

Nowe stawki VAT. Co zdrożeje?

Wideo

Materiał oryginalny: Eurobank znika z Polski. Co to oznacza dla klientów popularnej placówki? - Gazeta Pomorska

Komentarze 24

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
7 września, 20:06, Klient:

Jestem klientem Eurobanku i najgorsze że kłamią że nic się nie zmieni bo dzwoniłem i do jednego banku i drugiego żądając konkretne pytania i zmiany będą bo przykładowo miałem darmowe korzystanie z bankomatów i płatności w Polsce i Europie plus wymienione kraje a millenium już tego nie da.

Zresztą połączyli się z Millenium a za chwilę przerwą ich pozwy sądowe

"połączyli się z Millenium a za chwilę przerwą ich pozwy sądowe" OBY TA SIĘ STAŁO.

a
anty MILLE
4 września, 7:48, zibi:

Sprzedali razem z klientami i ich aktywami,czy ktoś się pytał klientów czy chcą zmienić bank? To granda! A co z RODO? Teraz pracownicy milenium będą znali wszystkie dane wrażliwe bez zgody właścicieli kont Eurobanku.Jak to jest Panie Premierze?

7 września, 23:29, Gość:

👍👍👍

To co zrobił Eurobank jest niewybaczalne, a z Millennium rezygnuje, bo tam trzymać pieniądze to strach.Jest wiele innych banków które maja darmowe konta i poziom zabezpieczeń o wiele, o wiele większy bo w millenium to jakiś żart.Mille kod i hasło i masz dostęp do konta, bo pesel to chyba nie problem :) Takie zabezpieczenia jak u nich to 20 lat temu.

k
klient eurobank

Po fuzji baków, zmienia się i to bardzo dużo, przede wszystkim to z jakiego powodu wybrałem kiedyś Eurobank.

1)Darmowe wypłaty z bankomatów, teraz niestety nie ze wszystkich bankomatów.

2) Poziom zabezpieczeń/bezpieczeństwa. tzn. logowania i autoryzacji przelewów w Eurobanku był bardzo wysoki.Trzeba było podać identyfikator,HASŁO i wszystko zatwierdzić tokenem GSM ,token nie wymagal połączenia z siecią mógł generować nr.nawet bez karty SIM,mógł być zainstalowany jako aplikacja na 2 dowolnym telefonie który np. nie byl wykorzystywany do innych celów połączeń GSM i internetu.Z tego też powodu nie było możliwości przechwycenia jakichkolwiek pakietów przez internet,Bluetooth,zainstalowania złośliwych aplikacji,itp.

Aby uruchomić aplikacje "token" w celu wygenerowania nr. token trzeba było dodatkowo podać tylko sobie znany PIN tokena GSM, po czym jeszcze wyświetlany był tekst kart, np. dama karo- jako dodatkowe zabezpieczenie zgodności.Za każdym razem nr. tokena był inny.

Możliwość włamania się na cudze konto ? to było nie możliwe nawet jeżeli ktoś poznał identyfikator i hasło.Napisałem : jeżeli ktoś poznał,dlaczego ? ano dlatego że dzisiaj kiedy wszędzie wymagają od nas logowania, zakładania konta,itp. ludzie często maja pozakładane profile, konta na setkach portali i innych róznych fejsach.Nic dziwnego że ludzie zapisują piny, loginy i hasła w notesach, co i tak jest bardziej bezpieczne niż trzymanie tego w plikach gdzieś w chmurze.

Co mamy teraz ? w banku MILLENNIUM ? kompletne dno i cofnięcie się w tył jeżeli chodzi o poziom bezpieczeństwa.Wystarczy że ktoś pozna/ podpatrzy Mille kod,hasło i ma pełny dostęp do naszego konta-wystarczy na stole na chwile zostawić notes w którym j.w.mamy zapisane setki loginów i haseł.Ktoś z Millennium powie że potrzebny jest jeszcze pesel, no to odpowiadam nasz pesel mają w kadrach w przychodni w 100-ach instytucji, a może nawet i w aptece gdzie kupujemy leki :) a gwarancja RODO to fikcja, niestety taka jest prawda.

3) Str. www.millennium w porównaniu do eurobanku - FATALNA ! - nie przejrzysta, mało intuicyjna,interfejs to jeden wielki bałagan ma się wrażenie że linki do podstron i poleceń rozmieszczono przypadkowo i gdzie popadnie.

4) Podczas wykonywania i zatwierdzania, autoryzacji przelewu - dlaczego mam komunikat w SMS " Operacja nr ...Przelew krajowy z rachunku ...... " no właśnie : i tu nr. rachunku jakiś z kosmosu zupełnie inny niż mój nr rachunku,rozumiem że może to jest jakieś konto techniczne banku przy pisane do mojego rachunku, ale wlaściwie takiego przelewu nie powinienem zatwierdzić, bo czy ktoś mnie/nas o tym poinformował.

5)Błędów i niedorzeczności w Millennium po fuzjii z eurobankiem można by tu wyliczyć jeszcze bardzo wiele, ale szkoda czasu żeby tym się zajmować,osobiście z Millenium odchodze, nikt mnie nie pytał czy się zgadzam zostać ich klientem.Eurobank był OK, do czasu jak nas sprzedał przez rzekome połączenie/ "fuzje"

G
Gość

A JEŚLI KTOŚ MA WYPŁATĘ 10 -TO NIE ZROBI PRZELEWÓW !!!!ZAPŁACI NA POCZCIE RACHUNKI ...WCZEŚNIEJ NIE MOŻE BO BRAK ŚRODKÓW NA KONCIE!!!!!BEZMÓZGI BANKOWE!!!

G
Gość
4 września, 7:48, zibi:

Sprzedali razem z klientami i ich aktywami,czy ktoś się pytał klientów czy chcą zmienić bank? To granda! A co z RODO? Teraz pracownicy milenium będą znali wszystkie dane wrażliwe bez zgody właścicieli kont Eurobanku.Jak to jest Panie Premierze?

👍👍👍

K
Klient

Jestem klientem Eurobanku i najgorsze że kłamią że nic się nie zmieni bo dzwoniłem i do jednego banku i drugiego żądając konkretne pytania i zmiany będą bo przykładowo miałem darmowe korzystanie z bankomatów i płatności w Polsce i Europie plus wymienione kraje a millenium już tego nie da.

Zresztą połączyli się z Millenium a za chwilę przerwą ich pozwy sądowe

G
Gość

JA BYM SIĘ NIE DA ZNOWU SB-olowi getinowi. JUŻ RAZ WŁAŚCICIEL EURO BANKU JEŹDZIŁ NA WÓZKU PRZEZ CZARNECKIEGO SB. Zamiast usunąć czarneckiego swój bank usuwają NIGDY!!!!!!!KOCHAMY EURO BANK

M
Mg

Millenium oszusci!

T
Tata

Serdecznie Państwa proszę o pomoc i wsparcie na leczenie synka. Siepomaga Kajetan Najdzion. Dziękuję!!

Z
Ziutek

Papież drogo kosztował w tych reklamach.

z
zibi

Sprzedali razem z klientami i ich aktywami,czy ktoś się pytał klientów czy chcą zmienić bank? To granda! A co z RODO? Teraz pracownicy milenium będą znali wszystkie dane wrażliwe bez zgody właścicieli kont Eurobanku.Jak to jest Panie Premierze?

K
Krwiopijca

Że znikną wampiry z reklam?

G
Gość

Ja jestem klientem wyłącznie Power Banku

R
Rr

Milenium bank leprzy niż eurobank

G
Gość

zostaje wchłonięty nie znika to różnica

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3