I z pewnością tak będzie. Tak jak w 1955r. słynny dziś DS19 zapoczątkował hydrauliczne zawieszenie, tak dziś C6 ma szansę zrewolucjonizować komputerowe kształty współczesnych samochodów. Podobnie jak renault Vel Satis wyróżnia się nie spotykanym w tej klasie wozów hatchbackiem, co może być postrzegane jako wyjątkowy ekscentryzm.
Wyposażenie jest charakterystyczne dla tej klasy, tj. najwyższego lotu. W tym wysoki komfort wewnętrznego wyposażenia, zawieszenie hydroaktywne, system ESP nowej generacji (pozwalający na utrzymywanie optymalnej stabilności w każdej sytuacji) itd. Wykończenie wnętrza jest zrobione z materiałów najwyższej klasy, co jest już standardem w limuzynach. W tym automatyczna dwustrefowa klimatyzacja z oddzielną regulacją oraz system hi-fi wysokiej klasy. Można też zażyczyć sobie (podobne jak w audi) wielowarstwowe szyby boczne, co spotykane jest tylko w wozach super drogich.
Z zastosowanych nowinek technicznych warto wymienić system wyświetlania danych na poziomie wzroku na szybkie. Umożliwia on wizualizację w polu widzenia najważniejszych informacji dotyczących prędkości, parametrów nawigacji i wskaźników alarmowych. Kierowca w ten sposób nie musi odwracać wzroku od° toru jazdy, co czyni podróżowanie o wiele bezpieczniejszym.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?