Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dom mody zbuduje centrum w goleniowskim parku

Jarosław Dziedzic
Łącznie centrum Bestsellera ma zająć w Goleniowskim Parku Przemysłowym powierzchnię 120 tys. m2.
Łącznie centrum Bestsellera ma zająć w Goleniowskim Parku Przemysłowym powierzchnię 120 tys. m2. Wizualizacja
Dom mody Bestseller zbuduje europejskie centrum logistyki e-commerce w Goleniowskim Parku Przemysłowym. Powstaną magazyn oraz trzykondygnacyjny budynek biurowo-socjalny.

Oprócz samego magazynu, projekt uwzględnia studio fotograficzne wielkości 1 tys. m2, dział wsparcia technologicznego, centrum szkoleniowe, kantynę i salon wystawienniczy.

Goleniowskie centrum dystrybucji będzie obsługiwać klientów z 15 krajów Europy. Do 2020 roku Bestseller spodziewa się zatrudnić w Goleniowie 1000 osób, a do 2025 roku liczba pracowników ma wzrosnąć do 1600, włączając pracowników magazynowych, personel biurowy i techniczny, fotografów, menedżerów i liderów zespołów.

- Nieustannie obserwujemy rosnący popyt, a nowe centrum logistyki e-commerce zapewni niezbędną zdolność jego zaspokajania w przyszłości. Z niecierpliwością oczekujemy, aż staniemy się częścią Goleniowskiego Parku Przemysłowego. Współpracujemy ściśle z przedstawicielami gminy i powiatu, a także z władzami regionalnymi - powiedział Michael Fynboe, szef E-commerce Operations w Bestseller.

Firma kupiła teren inwestycyjny w czerwcu. Trwają już przygotowania do budowy, której rozpoczęcie zaplanowano na jesień 2017 r. Harmonogram zakłada wyposażenie obiektu do wiosny 2019 r. i rozpoczęcie działalności na pełnych obrotach latem 2019 r.

- Niemałą rolę w przyciągnięciu inwestora do naszej gminy odegrał goleniowski Klaster eBiznesu Pomorza Zachodniego, którego Gmina Goleniów jest członkiem wspierającym – powiedział Robert Krupowicz, burmistrz Goleniowa.

Bestseller to międzynarodowa firma rodzinna, zatrudniająca na świecie ponad 15 000 osób. Z ponad 20 odrębnymi markami modowymi w ofercie, Bestseller dostarcza ubrania i akcesoria dla kobiet, mężczyzn, nastolatków i dzieci. Produkty są sprzedawane pod różnymi markami i można je kupić zarówno przez internet, jak i w około 2 700 sklepach sieciowych, 15 000 domach towarowych w 70 krajach, w niemal całej Europie, na Środkowym Wschodzie, w Ameryce Północnej i Łacińskiej, w Australii i Indiach.

Przychody firmy za 2015 rok wyniosły 3,1 mld euro.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński