Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Do połowy lipca wielka kampania promocyjna Zachodniopomorskiego

mdr
Urząd marszałkowski promuje nasz region w całej Polsce by zachęcić i ściągnąć do nas turystów.

Turystyczne Perły Pomorza

Turystyczne Perły Pomorza

Chcesz się dowiedzieć, gdzie na Pomorzu spędzić wakacyjny urlop? Interesują Cię nadmorskie - i nie tylko - turystyczne ciekawostki? A może szukasz namiarów na hotele i pensjonaty? To wszystko znajdziesz na naszym specjalnym serwisie - TURYSTYCZNE PERŁY POMORZA

Urząd marszałkowski zorganizował wielką kampanię promocyjną naszego regionu. Zakończy się 15 lipca. Wydano na nią ponad 1,3 mln zł. Promuje głównie cztery najważniejsze imprezy, w tym zbliżający się Festiwal Słowian i Wikingów w Wolinie oraz VI Zjazd Pojazdów Militarnych w Bornem Sulinowie.

- Chcemy zachęcić turystę z kraju, by planując wyjazd wakacyjny wybrał nasz region - mówi wicemarszałek Witold Jabłoński. - Dodatkowym impulsem mają być wydarzenia o skali krajowej, które odbywają się właśnie u nas i mają już znaną markę w Polsce.

Pierwszym mocnym działaniem były Dni Województwa Zachodniopomorskiego, które zorganizowano w Katowicach. W przyszłym roku podobna impreza odbędzie się w stolicy Niemiec, Berlinie, w samym centrum miasta przy Czerwonym Ratuszu.

Kampanię zaplanowano z wielkim rozmachem. Powierzchnie reklamowe zostały zakupione w ogólnopolskich pismach (Newsweeku, Vivie, Twoim Stylu i Gazecie Wyborczej), na co wydano 175,6 tys. zł. Ponadto 100 bilboardów zachęcających do zobaczenia naszych imprez postawiono w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu, Zielonej Górze i Gorzowie. Pojawiły się też wielkie reklamy na ścianach domów tych miast. Cztery bilboardy ustawiono przy głównych drogach krajowych dojazdowych do województwa i przy samych drogach wojewódzkich dodatkowo 10 bilboardów.

- Łącznie do kampanii promocyjnej wykorzystaliśmy prawie 4,5 tys. m kw. powierzchni reklamowej - mówi Damian Greś, dyrektor wydziału turystyki urzędu marszałkowskiego. - Myślę, że przyniesie pozytywne skutki, co zresztą już dziś widać.

Łączny koszt kampanii reklamowej naszego regionu, to ponad 1,3 mln zł. Wspomniany Berlin, do którego już przygotowują się służby marszałkowskie, będzie kosztował ok. 2 mln zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński