Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Coraz więcej zgłoszeń

Joanna Boroń[email protected]
Pięciogwiazdkowy hotel Grand Lubicz, to jedna z firm, która znalazła się w gronie nagrodzonych w zeszłorocznej edycji naszego plebiscytu
Pięciogwiazdkowy hotel Grand Lubicz, to jedna z firm, która znalazła się w gronie nagrodzonych w zeszłorocznej edycji naszego plebiscytu
Przybywa firm, które postanowiły zaprezentować się na łamach Głosu Dziennika Pomorza i naszych portali, oraz zawalczyć o tytuł Nasze Dobre z Pomorza

Dlaczego warto walczyć o promocję na lokalnym rynku i tytuł Nasze Dobre z Pomorza?
- Przede wszystkim udział w takiej akcji to możliwość zaprezentowania swojej firmy na łamach najpoczytniejszego dziennika na naszym terenie, czyli Głosu, oraz na portalach gazety. To świetny sposób na pokazanie się potencjalnym klientom - mówi Roman Biłas, prezes koszalińskiego oddziału Północnej Izby Gospodarczej i członek kapituły naszego plebiscytu.

W dotychczasowych edycjach konkursu wzięło w sumie udział ponad 200 firm, usługodawców, organizatorów imprez. - Wiele firm, które dość prężnie działają na terenie kraju, a nawet Europy, wcześniej nie promowało się na lokalnym rynku - mówi Marcin Rausch, dyrektor reklamy Głosu, członek kapituły. - Dzięki naszemu plebiscytowi dziś są to firmy dobrze znane również w naszym regionie.
Tak duża liczba uczestników to najlepszy dowód na to, że formuła plebiscytu gospodarczego promującego lokalne produkty i wytwórców jest atrakcyjna dla biorących w nim udział podmiotów. Tym samym odpowiadamy na zapotrzebowanie świata biznesu, który docenił i entuzjastycznie przyjął naszą propozycję oraz domagał się organizacji kolejnych edycji.

Organizowany przez Głos plebiscyt obejmuje swoim zasięgiem olbrzymi obszar naszego kraju. W konkursie startują firmy, które siedziby mają w województwie zachodniopomorskim i pomorskim: od Świnoujścia po Trójmiasto. Nie jest przesadą stwierdzenie, że ten teren pokrywający się z naszym obszarem wydawniczym zajmuje sporą część powierzchni Polski! Tym samym Czytelnicy, Internauci, konsumenci produktów i usług z regionu mają dzięki plebiscytowi Nasze Dobre z Pomorza możliwość poznania, weryfikacji i wybrania firm, które działają coraz prężniej na całym Pomorzu Środkowym i Zachodnim.

Nie bez znaczenia jest wymiar promocyjny. Firmy startujące w konkursie mają szansę na przedstawienie swoich atutów ogromnej liczbie potencjalnych klientów i kontrahentów. Obszerne informacje o plebiscycie pojawiają się na łamach naszych największych dzienników. W sukurs przychodzi nam też internet. Duże zainteresowanie jakim cieszą się nasze portale internetowe, odwiedzane dziennie przez dziesiątki tysięcy unikalnych użytkowników gwarantują skuteczność takiej reklamy.

Oczywiście oprócz prestiżu nasi laureaci otrzymają całkiem wymierne nagrody. Obok tradycyjnych dyplomów i statuetek to prawo do zrealizowania w ramach naszego wydawnictwa kampanii reklamowej o wartości 20 tys. złotych netto, możliwość korzystania przez 2 lata ze znaku jakości "Nasze Dobre z Pomorza“.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Coraz więcej zgłoszeń - Głos Koszaliński

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński