"Porażającą ślamazarność kasjerek", nieoznakowany towar, nieuprzejma obsługa, nieprofesjonalna ochrona - to tylko niektóre zarzuty, które klienci sklepu Nomi wypisują w komentarzach na stargardzkich portalach internetowych.
Klienci opowiadają przypadki, gdy nie mogli doczekać się podejścia pracownika sklepu, gdy pracownik nie potrafił udzielić informacji, gdy kasjerka niegrzecznie ich potraktowała.
O ustosunkowanie się do tych zarzutów i o deklarację zmian w jakości obsługi klienta poprosiliśmy kierownictwo sklepu.
- Zarzuty, zamieszczone w internecie, nie mają uzasadnienia - twierdzi Robert Baranowicz, zastępca kierownika sklepu Nomi w Stargardzie. - Wszystkie skargi i sytuacje sporne załatwiane są z klientem w sklepie. Klient ma pełne prawo otrzymać informację na terenie sklepu w sytuacji dla niego przykrej lub niezrozumiałej.
"Wskaźnik etatyzacji"
Kierownictwo NOMI poinformowało nas, że ich sklep w Stargardzie “posiada jeden z najwyższych wskaźników etatyzacji w sieci". Nowo przyjmowani pracownicy przechodzą szkolenie ze swojej branży, a także z działów ościennych.
- Praca sklepu jest tak ustawiona, aby na każdym dziale był zawsze dostępny co najmniej jeden sprzedawca - mówi R. Baranowicz. - Liczbę pracowników w danym dniu regulujemy natężeniem klientów. Sklep asortymentowo ułożony jest pod kątem samoobsługi klienta, wyjątkiem są artykuły metryczne, przy sprzedaży których nieodzowna jest pomoc sprzedawcy.
"Podejmą kroki"
Najbardziej jednak interesuje klientów i jednocześnie internautów, czy jest szansa na wzięcie pod uwagę ich zdania i ewentualne zmiany.
- Wszystkie komentarze, jakie pojawiły się w internecie kierownictwo sklepu zweryfikuje i podejmie kroki mające na celu nie dopuszczenie do sytuacji, które godzą w naszego klienta - zapewnia zastępca kierownika sklepu.
- Ze swej strony mogę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby poziom serwisu dla klienta w Nomi Stargard, podobnie zresztą jak w innych sklepach naszej sieci, stał na jak najwyższym poziomie - dodaje Zbigniew Krzak, koordynator ds. obsługi klienta w Nomi.
Czy nie będą to tylko puste obietnice - najlepiej za jakiś czas ocenią klienci.
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?