Co najpierw zobaczył turysta w Szczecinie? Brudne gacie kloszardów, a nie Floating Garden

Artykuł internautyZaktualizowano 
Nabrzeże przy dworcu Szczecin Główny
Nabrzeże przy dworcu Szczecin Główny Fot. Marcin Bielecki/Archiwum
Brudnych, zaspanych kloszardów w samych majtkach, a wokół góra butelek i śmieci - to widzieli niemieccy turyści, którzy w piątek zacumowali statkiem "Ueckermunde" przy nabrzeżu w okolicy dworca Szczecin Główny.

To był piątek ok 15. Nowy bulwar pod dworcem. Bliżej czerwonych budynków przy Kolumba. Czterech panów w samych gatkach. Trzech spało sobie smacznie na słoneczku, czwarty jakoś nie mógł zasnąć. Wiercił się, czegoś szukał. Ale wszystkie flaszki wokół były dokładnie potłuczone, a pety tak wyjarane, że nie dało się już nic z nich wycisnąć.

Wokół artystyczny nieład. Portki, jakieś zimowe kapoty, skarpety... Miejsce idealne. Z dworca nikt ich tu nie widzi, są niżej. Z pewnością żaden strażnik czy policjant dawno tu też nie zajrzał, bo panowie czuli się bezpieczni.

Jakieś 15 metrów obok statek z turystami z Niemiec. Musiał tak cicho przybić, że żadnego ze "zmęczonych" nie obudził. Na statku radosne miny naszych sąsiadów, którzy upewnili się tylko w jakim porządnym kraju mieszkają.

Jednym słowem, WSTYD wielki, panie prezydencie!

Czytaj e-wydanie »

polecane: Flesz - e-papieros zagraża zdrowiu

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 28

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

h
ha

floating gatken (czytaj; gacie).

m
mms

Ot prawdziwa wizytówka miasta. Smieci i bieda.

j
ja

no właśnie wstyd panie prezydencie powinien pan robić codziennie obchód po wszystkich miejscach których nie widać z ulicy i przepędzać pijaczków, dobrze, że mamy tak mądrą gazetę i dziennikarza, który tak mądrze płętuje

h
hibernatus

Lepiej mieć pijaków na trawnikach niż Hitlera za głowę narodu.

D
Dydrydmał

bieda się zaczęła jak solidarność czyli polityczne ramię kościoła katolickiego zaczęła mieć swoich polityków, do 1989 Szczecin był czoływym miastem Polski a lokelne przedsiębiorstwa były najlpesze to wprowadzenie przez solidarnosc głupich ludzi a posłusznych Kurii Biskupiej zniszczyło lokalną gospodarkę

w
wyluzujcie sie

Troche tolerancji.
Impreza sie przedluzyla i panowie zasneli na przystanku i co w tym zlego ?
Kazdy wie jaka jest polska i tu nie ma sie czego wstydzic. To ze jest bieda, nie ma przemyslu, politycy to banda kretynow to wie kazdy. Polak, Niemiec i 6 letni dzieciak.
Problem jest w tym ze zaraz sie pojawia nienawisc i agresja, bo oni tam sa i mi widok psuja.
Badz tolerancyjny, mieszkasz w polsce. Kto wie, moze jutro Ty zasilisz liczne grono polskich bezrobotnych i co wtedy ?

s
sław
W dniu 27.06.2010 o 22:10, Św. napisał:

to Biskup wyznaczył Prezydenta w Szczecinie i to sekcie katolickij podziękujcie za faceta co stoji na straży kasy kleru a nie zjamije się miestem



Bardzo słuszne spostrzeżenie.
m
mieszkaniec polski

A co się dziwić że widać gacie kloszardów. Przecież taka jest Polska! Strefy biedy powiekszają sie z dnia na dzień, brak pracy, perspektyw, dzielnice zaniedbane i na tym unosi się cień PO. Czy jeszcze do Was nie dotarło że Polska jest niszczona (huty, stocznie, kopalnie i tysiace innych zakładów), to jest eutanazja polskiego narodu. Ludzie obudźcie sie zanim nie będzie za późno!!!

G
Gość

Również mam dosyć brudu i smrodu oraz widoku śmierdzących kloszardów,jeśli są tacy którzy ich bronią,to muszą być im takie osoby bliskie,a tak naprawdę,to Szczecin ostatnio jest bardzo zaniedbany,proszę zobaczyć kiedy ostatni raz była skoszona trawa a raczej to zielsko na pl.Lotników i pl.Żołnierza,zarastają już nawet chodniki chwastami,zniknęły klomby z kwiatami i co obrońcy brudasów? A gdzie SM?

Ś
Św.

to Biskup wyznaczył Prezydenta w Szczecinie i to sekcie katolickij podziękujcie za faceta co stoji na straży kasy kleru a nie zjamije się miestem

c
co ? ;|

Wstyd ma być prezydentowi? A czy to prezydent tam spał lub się wiercił? Jest lato to chyba człowiek ma prawo korzystać z przestrzeni miejskiej. Wstyd to raczej pisać taki artykuł. Po prostu bełkot. "Pety wyjarane..." co to ma być? Czy ja czytam poważny serwis internetowy szanującej się gazety czy może rozmawiam z jednym z bohaterów artykułu niejakim "kloszardem". Proszę... Błagam, odrobinę więcej poszanowania dla języka polskiego. Nie każdy jest językoznawcą, ja nie jestem, ale wydaje mi się, że ukończenie podstawówki daje solidne podstawy do lepszego napisania artykułu.

t
turysta

no rzeczywiście słabo to napisane,ale fakt niepodważalny, że Szczecin wygląda beznadziejnie a pomysł Floating Garden za 50 lat jest poprostu śmieszny.

G
Gość

Ale bzdura, nigdy w życiu nie czytałem głupszego artykułu.

P
PRAWDOMÓWNY

CO ZROBIŁA PARTIA OSZUSTÓW DLA SZCZECINA ?

ZROBIŁA NIC.

J
JCH

ten artykuł pisał chyba jakiś dzieciak ? widze potężne zapotrzebowanie na dziennikatzy w głosie szczecińskim ....

i co do tego wszystkiego ma prezydent ?? czym zajmuje się policja i straż miejska lepiej zapytajcie ? jedni siedzą w mc donalds a drudzy szukają komu blokadę założyć i prę groszy dla miasta zarobić....

a niemcury niech nauczą się zachowywać kulturalnie w obcym kraju lepiej bo cała europa ma ich dość. Poza tym przyjechali do Szczecina a nie na księżyć więc zobaczyli cała prawdę o tym mieście.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3