Co dalej z tą mariną?

maf, 3 listopada 2004 r.
Jak ma wyglądać w przyszłości Basen Północny - takie plany ma przygotować gdańska firma Centrum Promocji. Będzie to kosztować miasto około 30 tys. zł.

Firma ma przygotować opracowanie, w którym odpowie na pytanie: jaki projekt architektoniczny Basenu Północnego, żeby oprócz przystani dla jachtów, maksymalnie i w najlepszy sposób wykorzystać jego położenie, istniejące budynki, a także co i gdzie powinno się jeszcze zbudować.

Dopiero na podstawie tego dokumentu miasto będzie rozmawiać z konkretnymi firmami, które przygotują szczegółowe projekty budowy mariny i zagospodarowania terenów dookoła.

Opracowanie ma przygotować firma Centrum Promocji z Gdańska. Do tej pory wykonała już podobne dokumenty dotyczące portów jachtowych w Krynicy Morskiej, na Helu, w Dziwnowie, Władysławowie i Ustce. Firmę wybrano bez przetargu.

- Nie musieliśmy go ogłaszać, bo przy takiej kwocie nie wymaga tego prawo - mówi Barbara Michalska, Inżynier Miasta. - Wybraliśmy tę firmę, bo ją znamy. Poza tym według opinii znawców, są to jedni z najlepszych specjalistów w Polsce w tej dziedzinie.

Co w Polsce drożeje najszybciej?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie