Poprzednim właścicielem "Mola" był PFCE Soparfi A, fundusz inwestycyjny nieruchomości, zarządzany przez CBRE Global Investors. Wartość transakcji to 55 milionów euro.
Centrum jest jednym z najbardziej znanych centrów handlowych w Szczecinie. Centrum jest wynajęte w 100%.
W listopadzie 2010 roku zakończył się remont oraz rozbudowa Centrum Handlowego Molo, wycenione na ok. 10 milionów złotych. Obecnie zajmuje 28 161 m kw. powierzchni najmu brutto, w tym 26 235 m.kw. powierzchni handlowej.
Najemcami Centrum są znane polskie i międzynarodowe marki, m.in.: Carrefour, Media Markt, H&M, TK Maxx, Cubus, Reserved, Deichmann, Douglas, New Yorker, Cropp Town, Home & You.
W Molo znajduje się ponadto 504 m.kw. powierzchni biurowej (również wynajętej w 100%), 218 m.kw. magazynów sklepowych oraz stacja benzynowa Carrefour zajmująca 1,200 m.kw. powierzchni. Klienci centrum mogą korzystać z parkingu na ponad 860 miejsc parkingowych.
Molo jest jednym z pierwszych centrów handlowych w Szczecinie (zbudowane w 2000 r.) dzięki czemu posiada duże grono lojalnych klientów.
- Zakup Molo stanowi wyraźny dowód, że osiągamy dobry bilans i pozytywną dynamikę rozwoju przez zakup najlepszych aktywów w najważniejszych miastach z naszych rynków docelowych - powiedziała Rachel Lavine, CEO Dyrektor Zarządzająca Atrium. - Po tym jak Molo zostało ostatnio zmodernizowane poprzez rozbudowę i remont, teraz będziemy włączać je do naszego portfolio, poprzez zastosowanie naszej wiedzy na temat zarządzania oraz wydajności operacyjnej i ekonomicznej.
Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorcówWyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?