Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Broni nas już 10 lat. Okrągła rocznica rzecznika konsumentów w Szczecinie.

mdr
Andrzej Szkocki
Od 10 lat funkcjonuje w Szczecinie biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Rozpoczęło działalność 15 października 1999 r. Od początku szefem jest Longina Kaczmarek. Wielokrotnie jej grożono, gdy występowała przeciwko układom mafijnym. Żadnej sprawy sądowej nie przegrała.

Szczeciński rzecznik konsumentów uznawany jest za najskuteczniejszego w Polsce. Od początku działalności udzielił porad i interweniował w prawie 92 tys. spraw.

- Wszczynaliśmy sprawy nie tylko przeciwko drobnym przedsiębiorcom, nieuczciwie postepującym wobec klientów, ale również przeciwko poważnym firmom, które naszym zdaniem nie postępowały zgodnie z przepisami - mówi Longina Kaczmarek. - Starczy wymienić tylko Media Markt, Telekomunikację Polską, Tele2 Polska, Monnari Trade, Skarbiec, Polską Telefonię Cyfrową, Canal+, Bank Millenium, Dion Polska, Remondis Szczecin itd. Każda sprawa jest inna i ma inny wymiar. Zawsze jednak dotyczy zwykłych ludzi.

Aktualnie Miejski Rzecznik Konsumenta prowadzi sprawę przeciwko jednemu ze szczecińkich developerów. Jego klient po opłaceniu wszystkich rat usłyszał, ze ma zapłacić dodatkowo kilka tysięcy. W tym miesiącu sprawa trafi przed oblicze sądu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński