Bezpieczeństwo jazdy, bezpieczeństwo sprzedaży. Salon Volvo Auto Bruno w dobie pandemii

Materiał informacyjny Volvo Auto Bruno
Auto to produkt, który chce się dotknąć - zdradza nam Krzysztof Zaborniak, Kierownik Auto Bruno Autoryzowanego Salonu Sprzedaży Volvo w Szczecinie . I choć w dobie pandemii brzmi to ryzykowanie, to szczeciński zespół szwedzkiej marki wprowadził szereg rozwiązań, które jednocześnie zapewniają bezpieczeństwo spotkania i przyjemność współpracy.

Czy w czasie pandemii Salon Volvo w Szczecinie wciąż jest otwarty na klientów?

- Działamy standardowo od poniedziałku do piątku od 8 do 18 i w soboty od 9 do 14. Oczywiście wprowadziliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby wszyscy nasi klienci mogli czuć się bezpiecznie i komfortowo.

O czym dokładnie mowa?

- Zastosowaliśmy wszystkie środki bezpieczeństwa wskazane w rozporządzeniu Ministra Zdrowia. Należy tu wymienić umieszczenie na terenie salonu tabliczek informacyjnych i dozowników z płynem do dezynfekcji rąk, zamontowanie osłon stanowisk handlowców czy naklejenie symboli przypominających o konieczności zachowania dystansu. Do tego, wszystkie ogólnodostępne powierzchnie są regularnie czyszczone i dezynfekowane. Wchodząc do salonu obowiązkowo trzeba zakryć nos i usta - dotyczy to nie tylko klientów, ale też naszych pracowników.

Czy to znaczy, że salon nadal można odwiedzać spontanicznie? Czy lepiej jest się jednak umówić?

- Uwielbiamy spontanicznych klientów i cały czas jesteśmy na nich otwarci. Jeżeli ktoś mijając Salon Volvo przypomni sobie, że ma do nas pytania, chce obejrzeć konkretny model czy po prostu od dłuższego czasu zastanawia się nad kupnem auta i poczuje, że to jest właściwy moment, by rozpocząć współpracę to z wielką chęcią spotkamy się z takim klientem. Warto jednak pamiętać, że zawsze lepiej jest się wcześniej umówić. Nie chodzi tu tylko o bezpieczeństwo, ale też komfort. Mając wyznaczoną godzinę spotkania, otrzymuje się pewność, że doradca handlowy będzie tylko dla nas. Pozwoli to w komfortowych warunkach, bez zbędnego pośpiechu porozmawiać i załatwić wszystkie sprawy i formalności. Umówienie się na wizytę jest bardzo proste. Można do nas zadzwonić albo napisać - jesteśmy dostępni pod mailami, ale też na messengerze czy whatsappie.

A co z osobami, które zdecydowały się na indywidualny lockdown lub po prostu odbywają kwarantannę, ale mają sprawy do załatwienia w Volvo Szczecin?

- Dziś większość spraw możemy załatwić zdalnie. Tak jak wspomniałem, jesteśmy dostępni na niemal wszystkich komunikatorach. Do tego w naszej ofercie są rozwiązania wpisujące się w potrzeby klientów, którzy z różnych przyczyn nie chcą lub nie mogą opuścić domu, a są zainteresowani zakupem samochodu. Mam na myśli prezentację wideo wskazanego modelu. Korzystają z nich najczęściej osoby spoza miasta czy województwa, dla których dojazd do Szczecina może być kłopotem. Auto to jednak taki produkt, który chce się dotknąć i przetestować. Tak oceniają to nasi klienci.

Skoro o testach mowa… Jak w dobie pandemii wyglądają jazdy testowe?

- Na początek trzeba się umówić. Przed każdą jazdą auto jest dezynfekowane. Testy odbywają się w obecności handlowca przy zachowaniu środków ochronnych - maseczka, rękawiczki. Na specjalne życzenie jazdę można odbyć samemu, polecamy jednak korzystać z wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. W ten sposób można poznać cały zakres funkcji testowanego samochodu. Tak naprawdę, standardy jazdy testowej Volvo w dobie pandemii nie różnią się wiele od klasycznych standardów.

Zatem, które modele cieszą się największym zainteresowaniem?

- Cały czas odnotowujemy olbrzymie zainteresowanie autami klasy SUV. Mowa o takich modelach jak XC40, XC60 czy XC90. Spoglądając na rankingi sprzedaży prym wśród nich wiedzie XC60 Wszystkie te modele są dostępne na miejscu w naszym salonie. Aktualnie model XC40 z manualną skrzynią biegów można kupić juz za 114 900 zł. brutto, XC60 z automatyczną skrzynią biegów już za 151 900 zł brutto, zaś Volvo XC90 z automatyczną 8-biegową skrzynią i napędem na cztery koła już za 221 900 zł brutto. Na klientów czekają też auta z serii 60, jak choćby sedan S60, kombi V60 czy V60 Cross Country o walorach samochodu crossowego i cechach SUV-a. Trzeba też wymienić serię 90 - S90, V90 i V90 Cross Country. Każdy klient, który nas odwiedzi może mieć pewność, że zastanie te modele. Nie ma mowy o sytuacji, w której zaproponujemy odległy termin albo odmówimy kupującemu obejrzenia samochodu czy jego nabycia w momencie gdy odpowiada mu wyposażenie, silnik i kolor.

Warte zaznaczenia jest również to, że praktycznie przez cały rok mamy dla Klientów akcje specjalne w których proponujemy nabycie określonych modeli Volvo z dużymi korzyściami, czy to finansowymi, czy związanymi z dodatkowym wyposażeniem w prezencie. Aktualnie można u nas kupić objęte promocją, wybrane modele Volvo dostępne od ręki z kompletem kół zimowych w prezencie lub używane Volvo Selekt z leasingiem 100% i dodatkowymi akcesoriami wartości do 15 000 zł w prezencie. Warto śledzić fanpage na Facebooku i stronę internetową. Tam zamieszczamy wszelkie informacje o ofertach promocyjnych i korzyściach z nich płynących.

Paleta samochodów Volvo jest jednak znacznie większa. Co sprawia, że właśnie wymienione przez Pana modele cieszą się takim zainteresowaniem?

-Po pierwsze design. Wymienione modele Volvo zostały zaprojektowane z niezwykłą starannością. Wnętrza wyróżniają się naturalnymi wykończeniami. Nie ma mowy o substytutach. Z kolei zewnętrzne kształty są wyraziste, ale jednocześnie bardzo eleganckie. Zwieńczeniem są przednie lampy LED w kształcie młota Thora. Po drugie, wysoki standard bezpieczeństwa. U konkurencji klienci często muszą dodatkowo zamawiać i płacić za pewne rozwiązania podnoszące bezpieczeństwo i komfort jazdy. U nas to wszystko zawiera podstawowe wyposażenie. Połączenie tych cech gwarantuje prawdziwą satysfakcję i tym samym przekłada się na tak duże zainteresowanie.

Serdecznie zapraszam do naszego salonu w Szczecinie przy ul. Pomorskiej 115B

tel. 91 4 200 200

salon@autobruno.dealervolvo.pl
serwis@autobruno.dealervolvo.pl

Dodaj ogłoszenie