Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bank wydał im pensje dwa razy

Anna Miszczyk [email protected]
Przedstawicielka banku PKO BP twierdzi, że wszystkie koszty związane z pomyłka banku zostana przez ten bank pokryte.
Przedstawicielka banku PKO BP twierdzi, że wszystkie koszty związane z pomyłka banku zostana przez ten bank pokryte. Fot. Marcin Bielecki
Bank dwukrotnie wypłacił mi tę samą kwotę, a teraz żąda zwrotu pieniędzy. Niestety, za ich przelanie każe sobie płacić - skarży się nasz Czytelnik.

Pracownicy szpitala w Zdrojach dostają pensje na konto w PKO Banku Polskim. - Niedawno okazało się, że bank wypłacił nam tę samą pensję dwukrotnie - mówi nasz Czytelnik, który pragnie zachować anonimowość. - Teraz żądają od nas zwrotu jednej wypłaty. Jednak za przelanie tych pieniędzy każą sobie płacić. Dlaczego mamy ponosić koszty bankowej pomyłki?

Elżbieta Anders, przedstawicielka PKO Banku Polskiego twierdzi, że tego typu wadliwe transakcje zdarzają się w systemie bankowym bardzo rzadko. - Problem wystąpił w godzinach popołudniowych w piątek 7 maja. Od razu zostały podjęte działania naprawcze. Klient, który otrzymał zdublowany przelew, powinien zwrócić nienależne pieniądze. Może skontaktować się z infolinią Banku PKO BP, gdzie otrzyma szczegółowe informacje - informuje Elżbieta Anders.

Pracownicy szpitala nie są przeciwni zwrotowi pieniędzy, które im niesłusznie wypłacono. Chodzi tylko o to, by przy zwrocie nie ponosili związanych z tym kosztów. - Pragnę zdementować informację dotyczącą kosztów naprawy tego błędu i podkreślić, że nasz bank pokrywa wszystkie związane z tym koszty - twierdzi Elżbieta Anders. - W żaden sposób nie obciążają one klienta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński