Teatr Letni w Szczecinie po zakończonym remoncie ponownie ugościł na swojej scenie topowych artystów z Polski, a ich występy przyciągnęły tłumy szczecinian, zarówno do samego teatru jak i wokół niego. Niektóre osoby zaniepokoił jednak widok rozwieszonych banerów wzdłuż nowego ogrodzenia.
- Tydzień po uroczystym otwarciu Teatru Letniego, mamy płot wschodni "upiększony" banerami w kolorach flołtingowych. Czy celem tego jest, żeby widzowie zamiast podziwiać krajobraz parku Kasprowicza, czytali napisy Floating Garden? Po betonozie, szyldozie, pastelozie, mamy tu banerozę - komentuje jeden z mieszkańców.
ZOBACZ TEŻ:
Banery zawisły po wewnętrznej stronie ogrodzenia od strony Parku Kasprowicza. Zielone i niebieskie tła reklamowały projekt Floating Garden 2050. Radny Przemysław Słowik uważa, że to fatalny sposób na reklamę miasta.
- To fatalna forma promocji naszego miasta, która wpisuje się w obecną w miejskiej przestrzeni szyldoze i baneroze. Po co dokonujemy remontu za ciężkie pieniądze, aby po tygodniu zakryć nowo postawione ogrodzenie takimi kolorowymi płachtami? - pyta radny w swojej interpelacji.
Udało nam się uzyskać informacje, dlaczego banery pojawiły się na nowym ogrodzeniu. Okazuje się, że to było żądaniem samych artystów, a banery pojawiły się tam tylko na czas koncertów.
- Chodziło przede wszystkim o uniemożliwienie nieautoryzowanej rejestracji poszczególnych wykonawców, co wynikało z prośby menagmentu - informuje Robert Grabowski, rzecznik prasowy Szczecińskiej Agencji Artystycznej, która jest operatorem obiektu.
Banery już zostały ściągnięte z ogrodzenia Teatru Letniego.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?