Okazją do spotkania były obrady komisji do spraw inicjatyw obywatelskich Rady Miasta. Radni byli zainteresowani, ile kosztowało utrzymanie tego środka transportu. Szczeciński Rower Miejski ruszył w sierpniu ubiegłego roku, pierwszy jego sezon trwał do końca listopada.
**Zobacz także:
Przeprowadzka dwóch stacji roweru miejskiego Bike_S [mapa]**
Spółka Nieruchomości i Opłaty Lokalne, która jest operatorem systemu, złożyła wniosek wart 12 milionów złotych w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (tzw. ZIT). Na co miałyby pójść te pieniądze? M.in. na uruchomienie dodatkowo 130 stacji i zakup 1431 rowerów na prawo- i lewobrzeżu Szczecina.
Czytaj więcej w środowym, papierowym wydaniu Głosu Szczecińskiego oraz w e-wydaniu Głosu
Czytaj e-wydanie »Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?