- Wygrała firma MAS, gdyż dzierżawca zaproponował wysoką jakość usług gastronomicznych, dobry program imprez kulturalno-plenerowych, w tym związanych z wydarzeniami organizowanych przez miasto - mówi Marta Kwiecień-Zwierzyńska , rzecznik prasowy ZDiTM.
W pawilonie mają odbywać się wernisaże, wystawy artystów lokalnych, krajowych i zagranicznych oraz także spotkania autorskie z twórcami kultury.
Co istotne, właściciel firmy będzie współpracować ze szczecińską siecią Columbus Coffee (imperium gastronomicznym braci Golemów), jako franczyzobiorca.
- Cały czas wyrysowujemy na razie, gdzie ma co być, bo miejsca jest tu bardzo, bardzo mało, a sam bar zajmuje bardzo dużą przestrzeń - przyznaje Marek Swatowski i żartuje: - Chcę, aby urządzić to z głową. Nie na zasadzie, że jakoś to będzie i najwyżej za wielkim barem postawimy chudą osobę.
Zaplanowany pierwotnie bar pod ziemią stał będzie na poziomie zerowym w pawilonie. Miejsca dla gości będą wewnątrz, na antresoli na poziomie pierwszym oraz na zewnątrz.
W zamierzeniu pawilon miał być miejscem spotkań młodych ludzi, ale biorąc pod uwagę, że aleja Kwiatowa znajduje się na trasie wycieczek zagranicznych, prawdopodobnie również one będą tu się zatrzymywać.
Czytaj również: Aleja Kwiatowa. Konkurs rozstrzygnięty, dzierżawca wchodzi od marca
- Nasi bariści będą nie tylko pomagać gościom w wyborze kawy, ale również znając niemiecki i angielski podpowiadać, co warto zwiedzić w Szczecinie, co mamy ciekawego itd. czyli pełnić dodatkową funkcję informacji turystycznej - mówi Anna Wołoszyn, manager ds. marketingu i PR sieci kawiarni CC. - Zaprosiliśmy też do współpracy dwoje ambasadorów naszej marki Sylwestra Ostrowskiego, szczecińskiego jazzmena oraz Tamarę Gonzales Pereę, popularną blogerkę piszącą o modzie. Cykl działań kulturalnych, nazwanych przez nas Kultura Latte, planujemy w części finansować z dochodów jakie będzie przynosiła nam sprzedaż tak samo nazywającej się kawy.
Uroczyste otwarcie szklanego pawilonu ma nastąpić 1 maja.
Póki co powstają pierwsze projekty, jak całość ma wyglądać. Już wiadomo, że sprzedaż lodów będzie mieścić się na zewnątrz (w innych kawiarniach CC jest wewnątrz), natomiast w środku znajdzie się półka z książkami oraz miejsce sprzedaży pamiątek szczecińskich.
- Dla nas ta inwestycja ma znacznie przede wszystkim prestiżowe, a nie głównie dochodowe, stąd jedynie nasze logo będzie tylko delikatnie wyeksponowane - dodaje Anna Wołoszyn. - Chcemy zrobić coś dla Szczecina prospołecznie.
Czytaj również: Szczecin Meeting Point, czyli Columbus Coffee w Alei Kwiatowej
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?