Organizatorzy podsumowali szczecińskie zawody.
- Debiut Unity Line Triathlon Szczecin można zdecydowanie zaliczyć in plus - mówił Marcin Łogin, dyrektor sportowy imprezy. - Dopisała nie tylko frekwencja, ale również pogoda. W drugim przypadku może nawet aż za bardzo. Na pewno było to jednak niezapomniane wydarzenie - dodał.
Po każdym wydarzeniu sportowym zawsze najbardziej pamięta się zwycięzców. Tutaj było ich wielu, bo niemal 500. Każdy, kto wystartował, pokonał własne słabości i dobiegł do mety może nazwać się nie tylko "człowiekiem z żelaza", ale również zwycięzcą. Podziw należy się też wszystkim uczestnikom, którzy zmierzyli się z wymagającą trasą. Najlepszy czas na dystansie krótkim uzyskali Kacper Adam i Paulina Kotfica (jako najlepsza kobieta). Natomiast na dystansie długim najszybsi byli odpowiednio Filip Przymusiński i Martyna Chlebosz.
W Szczecinie kibice pokazali, że to miasto jest wręcz stworzone do wielkich imprez sportowych. Ciekawe transparenty, głośne okrzyki, trąbki i wiele innych dodatkowych czynników - to wszystko motywowało zawodników do jeszcze większego wysiłku na trasie.
Debiut Unity Line Triathlon Szczecin nie byłby możliwy bez zaangażowania służb mundurowych, medycznych i pracowników ochrony. Imprezę wsparło ponadto ok. 100 wolontariuszy z całej Polski oraz wielu sponsorów i partnerów. Dzięki współpracy z Unity Line uczestnicy mogli uzupełnić kalorie podczas pasta party i w strefie finishera. Podczas pasta party potrzebne było ponad 250 kg makaronu i prawie 400 kg sosów. Natomiast w strefie finishera na zawodników (oprócz specjalnego basenu i relaksujących masaży) czekało też wyżywienie. Po skończonej rywalizacji uczestnicy zjedli 1000 hamburgerów i ok. 1500 naleśników.
Unity Line Triathlon Szczecin to jedna z 7 imprez odbywających się w ramach cyklu ENEA Tri Tour obejmującego m.in. ENEA Poznań Triathlon czy Prime Food Triathlon Przechlewo.
Unity Line Triathlon Szczecin w liczbach:
- 493 uczestników stanęło na starcie (łącznie dystans długi i krótki)
- ok. 100 wolontariuszy pomagało w organizacji
Wykorzystano:
-1000 hamburgerów
- ok. 1500 naleśników
- 250 kg makaronu
- 390 kg sosów
- 260 kg ciasta drożdżowego
- 576 kg bananów
- 150 kg arbuzów
- 100 kg pomarańczy
- ok. 3000 litrów napojów
- 1,5 t lodu Crystal ICE
Postawiono, wywieszono i zużyto:
- 600 m2 bannerów
- 50 puszek spray'u do oznaczenia trasy
- 700 m2 dywanu w strefie zmian
- 90 boksów w strefie zmian
- 2,3 km płotów
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?